loading...

asterip

بازدید : 0
شنبه 29 ارديبهشت 1403 زمان : 10:41

معرفی بهترین رستوران های اهواز

ستوران باغ فیروزه اهواز

این رستوران انواع غذاهای ایرانی را دارد و یک سفره خانه سنتی می باشد که می توانید از فضای ان لذت ببرید ، همچنین شما می توانید با تهیه بلیط چارتر هواپیما شیراز به اهواز از سایت اس چارتر به رستوران باغ فیروزه بروید و از غذای این رستوران لذت ببرید.

ادرس رستوران باغ فیروزه : استان خوزستان ، اهواز ، کیانپارس ، بین خیابان 14 و 15 غربی

تلفن تماس : 06133383790

رستوران سراشپز اهواز

این رستوران بسیار مناسب خانواده ، قرارهای دو نفره ، جلسه رسمی ، مهمانی های کوچک ، و قرار های دوستانه می باشد ، منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و دریایی است.

ادرس رستوران سراشپز :استان خوزستان ، اهواز ، کیانپارس ، خیابان 2 شرقی ، پلاک 42

تلفن تماس : 23377970

رستوران ایتالیایی پارما اهواز

این رستوران که غذاهای فست فودی هم دارد منوی ان شامل : غذاهای ایتالیایی ، باربیکیو ، برگر ، فست فود می باشد.

ادرس رستوران ایتالیایی پارما :استان خوزستان ، اهواز ، کیانپارس ، خیابان 13 شرقی

تلفن تماس : 06133925882

ستوران لئو اهواز

از دیگر رستوران های خوب اهواز که هر سه وعده صبحانه ، ناهار ، شام را دارد رستوران لئو می باشد ، این رستوران رفتار پرسنل و کارکنان ان بسیار گرم و صمیمی می باشد و با یک بار رفتن به ان مشتری خواهید شد.

ادرس رستوران لئو : استان خوزستان ، اهواز ، کیانپارس ، نبش موحدین شرقی ، روبه روی هاکوپیان ، مجتمع سامان زیرزمین

تلفن تماس : 06133330707

بازدید : 0
پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 زمان : 11:01

تخفیفات بزرگ در جمعه سیاه

خرید با تخفیف های عالی همیشه جذاب و هیجان انگیز بوده است. جشنواره‌ها و مناسبت‌هایی که در طول سال با هدف حراج محصولات برگزار می ‌شوند منجر به هجوم مشتریان می‌ شوند که اغلب برای هر دو طرف سودآور است؛ مشتریانی که می‌ توانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت‌های پایین‌تر، اغلب کمتر از قیمت‌های بازار به دست آورند، سود حاصل از تعداد زیاد مشتریان و فروش بالا و فروشندگانی که محصولات خود را ثابت نگه می دارند. بلک فرایدی یکی از بزرگ ‌ترین و معروف‌ ترین حراج‌های جهان است که هر ساله در پایان نوامبر و قبل از شروع سال نو آمریکایی برگزار می ‌شود، حراجی فوق ‌العاده که مشتریان زیادی را ساعت‌ها قبل از باز شدن فروشگاه‌ها در صف‌های طولانی به سمت خود می ‌کشاند تا بتوانند خرید منطقی بسیاری از اقلام مورد نیاز خود را برای سال آینده خرید نمایند.

بلک فرایدی فرصتی عالی برای فروشندگان است تا در مدت زمان کوتاهی فروش بزرگی داشته باشند. این روز به دلیل آن که به تعطیلات آخر سال نزدیک است، معمولا شلوغ‌ترین روز خرید در کل سال محسوب می ‌شود. اما ایده اصلی حراج جمعه، تخفیف در همه چیز است. فروشگاه هایی با تخفیف و حاشیه سود کمتر که مشتریان را تشویق می کرد تا در شب سال نو تقاضا را با هزینه کمتر برآورده کنند، این اقلام معمولاً محصولات بسیار جذابی مانند گوشی های پرچمدار، تلویزیون های بزرگ، جدیدترین نسل دوربین ها یا جدیدترین و گران ترین لباس ها در بازار هستند و با تخفیف های شگفت انگیز حتی 70 درصد از قیمت اصلی خود ارائه می شوند. طبیعی است که فروشندگان این اقلام را با ضرر عرضه می کنند و فروش عمده نیز غیر منطقی است. به همین دلیل محصولات با تخفیف ویژه محدود بوده و معمولا در ثانیه اول حراج به پایان می رسند. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد استانبول از سایت آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

بازدید : 1
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 زمان : 9:17

پارک ساحلی ولایت بندرعباس

پارک ساحلی ولایت از دیگر پارک های ساحلی بندرعباس می باشد، این پارک ساحلی در بلوار صدف بندرعباس قرار دارد، امکانات پارک ساحلی ولایت شامل: سرویس بهداشتی، آبخوری، نمازخانه، زمین بازی کودکان، آلاچیق، قهوه‌خانه و سفره‌خانه، رستوران، بوفه، ایستگاه کرایه دوچرخه و اسکیت می باشد. پارک ساحلی ولایت از شلوغ ترین و پرطرفدار ترین سواحل بندرعباس می باشد. با تهیه بلیط چارتر هواپیما ارزان مشهد بندرعباس در سامانه آس چارتر از مزایا و تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

پارک آبی بندرعباس

یکی از مهیج‌ ترین جاهای دیدنی در بندرعباس پارک آبی آن است. این پارک آبی یک مجموعه تفریحی بزرگ است که مساحتی بیش از 26 هزار متر مربع دارد و ظرفیت آن معادل 3 هزار نفر در روز می باشد. پارک آبی بندرعباس دارای بخش‌های مختلفی است. از این بخش ها می توان به رودخانه آرام، رودخانه خروشان، سرسره هایی با ارتفاع 14 و 21 متر، دریاچه مخصوص کودکان، غار نمک و … از جاذبه‌ها و بخش های تفریحی این پارک هستند. این پارک آبی علاوه بر امکانات و تفریحات آبی جذاب و مهیج دارای امکانات دیگری همچون: 1 رستوران و 1 کافی ‌شاپ مسقف و یک کافی‌شاپ روباز و یک پارکینگ بزرگ می باشد.

بازدید : 0
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 10:46

آشنایی با رستوران های کاشان

کاشان که یکی از شهرهای اصفهان است تمدنی 7 ساله دارد و این تمدن از مکانی به نام سیلک شروع شده است و به همین علت کاشان را مهد تمدن و فرهنگ سنتی ایران می دانند در این مطلب قصد داریم تا رستوران های کاشان را به شما معرفی کنیم، شما می توانید بلیط چارتری کاشان را از سایت اس چارتر دریافت نمایید.

رستوران پاداش کاشان

از بهترین رستوران های کاشان می توان به رستوران پاداش اشاره کرد که پرسنل ان بسیار خوش برخورد و مشتری مدار هستند، منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و پیتزا است شما می توانید در کنار استفاده از رستوران به خانه های تاریخی که نزدیک ان هستند سر بزنید.

آدرس : کاشان میدان شورا رستوران پاداش کاشان

رستوران باغ بهشت کاشان

یکی دیگر از بهترین رستوران ها، رستوران باغ بهشت است که محیط ان کاملا خانوادگی می باشد و یکی از دلایلی که باعث شده این رستوران محبوب بشود قرار گرفتن پشت باغ شاه چراغ است که می توانید بعد از گشت و گذار برای یک ناهار عالی به این رستوران بروید. شما می توانید از سایت اس چارتر در اولین فرصت بلیط چارتر تهیه نمایید و به این رستوران سری بزنید .

آدرس: پشت باغ شاه (باغ فین)

بازدید : 11
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 17:35

محله های تبریز

شهر تبریز یکی از کلان‌ شهرهای ایران محسوب می شود، سومین شهر بزرگ و پرجمعیت در ایران که از تاریخی ترین شهرهای کهن ایران نیز محسوب می شود، تبریز دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می باشد، در این مقال آس چارتر قصد دارد به معرفی محله های تبریز بپردازد، شهر تبریز دارای 10 منطقه می باشد که در هر کدام از آنها محله های تاریخی و مدرن زیادی قرار دارد، آشنایی با محله های تبریز می تواند گزینه مناسبی باشد برای انتخاب محل سکونت که از مهم ترین شاخصه های زندگی مردم می باشد، محله هایی که دارای امکانات مناسب و موقعیت جغرافیایی مناسبی برای زندگی باشند. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما ارزان چارتر مشهد تبریز را در این سامانه به راحتی دریافت نمایید.

بازدید : 1
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 10:43

مسجد عتیق شیراز

شیراز شهر گل و بلبل شهر شاعران نامی شهر زیبایی که سالانه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. شیراز دارای جاذبه های فراوانی می باشد. جاذبه های تاریخی و طبیعی که این شهر را نسبت به دیگر شهرهای ایران متمایز کرده است. در این مقاله آس چارتر به معرفی یکی دیگر از جاذبه های تاریخی شیراز مسجد عتیق می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر ارزان هواپیما خود را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

معرفی مسجد عتیق شیراز

یکی از اماکن مذهبی در شیراز که در شرق حرم شاه چراغ گرفته است مسجد عتیق شیراز است. این بنا متعلق به دوران حکومت عمرولیث صفاری می باشد که در بیت سال های 265 هجری قمری تا 287 هجری قمری در زمان حکومت دومین فرمانروای سلسله‌ صفاریان ساخته شده است، جالب است بدانید این مسجد بر روی بقایای عبادنگاهی قدیمی که مربوط به دوره پیش از اسلام بوده است ساخته شده است. مسجدعتیق اولین پایگاه اجتماعی و مذهبی در شیراز بوده است. در این مسجد علاوه بر برگزاری نمازو مراسمات مذهبی مختلف پایگاهی نیز برای کارهایی نظیر تحریر قرآن، مطالعه و تفسیر قرآن و... مورد استفاده قرار می گیرد.

بازدید : 2
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 13:59

موزه دار آباد تهران

تهران با جاذبه های تاریخی و طبیعی خود یکی از جذاب ترین شهرهای ایران که گردشگران بسیاری را جذب خود کرده است، جتذبه های تاریخی و طبیعی و امکانات متنوع رفاهی در کنار هم این شهر را نسبت به دیگر شهرهای ایران متمایز کرده است، دراین مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی یکی دیگر از جاذبه های تفریحی و دیدنی درتهران موزه دار آباد بپردازد، آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا باکمترین زمان و کمترین هزینه بتوانید بلیط هواپیما خارجی ارزان چارتر استانبول تهران را از این سامانه دریافت نمایید.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 10:09

موزه لوور پاریس

پاریس یکی از شهرهای توریستی و گردشگری که مرکز کشور فرانسه می باشد، این شهر دارای جاذبه های گردشگری و توریستی فراوان که سالانه میزبان گردشگران بسیار زیادی از سر تاسر جهان می باشد، از معروف ترین نماد های این شهر وجود برج بلند ایفل می باشد که از جذابیت های این شهر بشمار می رود و طرفداران بسیار زیادی دارد، اما در این مقال آس چارتر قصد دارد به معرفی موزه لوور پاریس از مشهورترین و پربازدید ترین موزه‌های جهان و از جاهای دیدنی پاریس بپردازد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجه ارائه دهنده بلیط هواپیما در مشهد می باشد.

تاریخچه موزه لوور پاریس

موزه لوور پاریس یکی از گنجینه ‌های آثار هنری و تاریخی در شهر پاریس که از جاهای دیدنی پایتخت فرانسه که در کنار رود سن و در میدان کنکورد واقع شده است. موزه لوور از بزرگ‌ ترین و مشهورترین موزه‌ های جهان که در زمینی با مساحتی حدود ۷۲.۷۳۵ مترمربع احداث گردید، موزه لوور پاریس در بنایی تاریخی قرار دارد که دارای تاریخچه طولانی می باشد و قدمت بالایی دارد، این بنا به دستور فلیپ دوم در سال ۱۱۹۰ به ‌عنوان قلعه ‌ای برای حافظت از شهر پاریس ساخته شد و در زمان شاه چاربز پنجم قرن ۱۴ میلادی این قلعه به اقامتگاه سلطنتی تبدیل گشت، و در قرن های شانزدهم و هفدهم بخش ‌های دیگری به دستور پادشاهان لویی سیزدهم و لویی چهاردهم به این کاخ اضافه گردید.

معرفی موزه لوور پاریس

کاخ لوور پاریس در سال ۱۶۸۲ با تصمیم لویی چهاردهم با انتقال آثار هنری شامل نقاشی ‌ها و مجسمه ‌های متعلق به خاندان سلطنتی به مکانی برای نمایش آثار هنری تبدیل شد، آثار هنری که به این کاخ منتقل شدند مربوط به خاندان سلطنتی بودند، این کاخ در سال ۱۷۹۳، هم‌ زمان با انقلاب کبیر فرانسه رسما با به نمایش گذاشتن ۵۳۷ عدد نقاشی به یک موزه عمومی تبدیل شد و مردم عادی می ‌توانستند از این آثار بازدید نمایند. موزه لوور پاریس امروزه بعنوان بزرگترین موزه در جهان شناخته شده که در آن بیش از ۳۵۰ هزار اثر هنری از جمله نقاشی‌ های مشهوری مانند مونالیزا، ونوس میلو و مجسمه ابوالهول، گنجینه ‌ای از تاریخ و هنر در آن نگهداری می شود، که هرساله پذیرای میلیون‌ ها گردشگر از سراسر جهان می باشد.

بازدید : 7
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 11:21

تزیینات کاخ کرملین

داخل کاخ کرملین دارای معماری و طراحی های بی نظیر و تزیینات منجصربفردی می باشد، از این تزئینات می توان به تزیینات طلا کاری و نقاشی ‌های دیواری، گنبد های طلایی و نقاشی ‌های مذهبی، تزیینات داخلی ظریف آن اشاره کرد. با تهیه بلیط هواپیما تهران مسکو در سایت آس چارتر از تخفیفات ومزایای ویژه ای برخوردار شوید.

امکانات رفاهی کاخ کرملین مسکو

کاخ کرملین بزرگترین و باشکوه ترین بتای تاریخی در مسکو روسیه که گردشگران زیادی سالانه از آن دیدن می کنند، این کاخ دارای امکانات رفاهی متعددی می باشد که از امکانات می توان به پارکینگ عمومی، سرویس بهداشتی، رستوران های متعدد با غذاها و نوشیدنی های خاص و خوشمزه، چندین کافه، فروشگاه های سوغاتی، راهنمای تور برای گشت ‌وگذار، ویلچر برای افراد معلول، کمد امانات برای نگهداری وسایل بازدید کنندگان، اینترنت رایگان و ... می باشد.

بازدید : 6
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 16:26

بادگیر چیست؟

بادگیر سازه ای بلند است که دریچه های ان بر روی سقف خانه ها احداث شده است و باد را به داخل خانه می اورد، زمانی که باد می وزد هوا از طریق دهانه های بادگیر وارد بدنه شده و بعد باد از طریق دریچه هایی که قرار گرفته در سقف اتاق یا تالار، به داخل فضای ساختمان راه می یابد و از همین طریق فضای ساختمان را خنک می کند.

معماری بادگیر چگونه است؟

زیر این بادگیر ستونی قرار ندارد و در این بادگیر هر سه متر پلان چوبی قرار گرفته است که یکی از انها (شاه چوب ) است. یعنی شش چوب دیگر از ان مشتق می شود و در هر سه متر این عمل تکرار می شود، وزن بادگیر پخش می شود و وزن اصلی این بادگیر بر روی دیواره های ضخیم اطراف است. برای بازدید از باغ دولت اباد کافی است بلیط ارزان چارتری بندرعباس یزد را بگیرید و سفر کنید.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 42
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 1659
  • بازدید کلی : 1659
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی